افتخاری: باشگاه‌های لیگ برتری باید از AFC گواهینامه حرفه‌ای بگیرند/ اگر تیمی شرایط تیمداری ندارد، ام
خبری تفریحی
اخبار ایران و جهان,اخبار ورزشی,اخبار سیاسی
درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
نويسندگان

افتخاری: باشگاه‌های لیگ برتری باید از AFC گواهینامه حرفه‌ای بگیرند/ اگر تیمی شرایط تیمداری ندارد، امتیازش را واگذار کند

 

 

به گزارش گروه ورزشی منابع حقوق : و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدرضا افتخاری در مورد وضعیت باشگاه‌های فوتسال اظهار داشت: باتوجه به اینکه تمامی باشگاه‌های لیگ برتری باید با اخذ گواهینامه حرفه‌ای از AFC، در مسابقات حضور داشته باشند، کمیته فوتسال برنامه‌ریزی‌های خود را در این خصوص انجام داده و باید از این پس طبق این برنامه‌ها پیش برویم تا لیگ حرفه‌ای‌تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: اینکه برخی از تیم‌ها با توجه به شرایط مالی که دارند، نمی‌توانند در لیگ بمانند، به طبع باید امتیاز خود را واگذار کنند. ما از این پس با توجه به سختگیری‌هایی که انجام خواهیم داد، قصد داریم تا شرایط حرفه‌ای‌سازی باشگاه‌ها را فراهم کنیم تا آنها بتوانند گواهینامه حرفه‌ای از AFC را کسب کنند و این اتفاق باید تا سال ۲۰۱۸ رخ دهد.

رئیس کمیته فوتسال ئر خصوص عدم واگذاری امتیاز تیم‌ها به مالکان جدید و جایگزینی یک تیم به جای تیم مربوطه در لیگ برتر گفت: اگر تیمی نمی‌تواند تیمداری کند، بدون شک باید امتیازش را واگذار کند.

افتخاری خاطرنشان کرد: اگر در زمان مشخص شده، مشتری برای خریداری سهام باشگاه مربوطه پیدا نشد، هیئت رئیسه سازمان لیگ تشکیل جلسه خواهد داد و در این‌باره تصمیم نهایی را می‌گیرد. تاکنون این اتفاق رخ نداده است اما با توجه به اینکه باشگاه‌ها باید حرفه‌ای شوند، سخت‌گیری‌هایی وجود خواهد داشت تا تیم‌ها به شرایط ایده‌آل و حرفه‌ای نزدیک‌تر شوند.

 


link



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: